feestdagen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu feestdagen - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu

feestdagen

Blijf op de hoogte en volg danny en manon

26 Januari 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hoi iedereen,

Onze eerste kerst en oud en nieuw op Bonaire zijn een feit!
Het was erg bijzonder en vooral apart om je feestdagen te vieren bij 30 graden, en om te bbqen 2e kerstdag. En met oud en nieuw gewoon in je jurkje en korte broeken buiten vuurwerk af te steken.
Bij van de Tweel hebben ze oudejaarsdag een miljoenklapper afgestoken, met een hapje en drankje erbij........erg gezellig. Helaas was ik alleen met de kindjes, omdat danny erg ziek was met oud en nieuw.
S'avonds hebben we Rylana en Djayden wakker gemaakt, en zijn we voor 12 uur nog naar seru largu gereden om daar het nieuwe jaar in te gaan, en het vuurwerk over het eiland te kunnen zien.
We dachten oud en nieuw met ons 4tjes te vieren, maar na 12 uur kwamen michael en victoria eraan, en even later kwam rolinda nog gezellig erbij, dus uiteindelijk is het nog half 3 geworden, en was het erg gezellig.

Ik heb ondertussen nieuw werk bij de warehouse, en het bevalt me super goed! Het is wel heel hard en zwaar werk, maar erg leuk om te doen.
Ik bouw nu de acties op, doe de koppen en heb ook nog mijn eigen non-food gang. Die is nu naar mijn smaak ingericht, en heb afgelopen zondag nog 3 meter extra erbij gekregen in de gang, dus heb toen weer alles omgebouwd :-)
Ook heb ik de schrijfwaren erbij en de motorolie display. (en dat allemaal in 20 uur hahaha)

Met rylana en djayden gaat het ook heel goed......nog geen ziekenhuisbezoeken dit jaar, hahahaha.
Alleen gisteren met djayden naar de dokter geweest, die had allemaal blaren in de mond, en volgens de dokter heeft hij aften, kun je niks aan doen, en moet vanzelf overgaan. doet hem alleen erg veel pijn met eten, dus het eten gaat niet zo goed op het moment.

Heb ook het goede nieuws gekregen dat mijn ouders 27 mei naar ons toe komen.....zo blij :-)
En de dag erna kregen we te horen dat danny zijn ouders voor die tijd ook nog komen, die komen 22 april :-) , gezellig zoveel famillie op visite, en ze blijven allemaal logeren bij ons......djayden snapt het nog niet helemaal, maar rylana is net als ons super blij, en heeft er heel veel zin in.

In december zijn Koos, Jose en Madeleine ook nog op bonaire geweest, het was echt super gezellig.
En we hebben samen een boot gehuurd om naar klein Bonaire te gaan, en rond te varen, hadden we nog niet gedaan, en was zeker voor herhaling vatbaar.....wauw wat was dat gaaf, gesnorkeld bij klein bonaire, en daar een schildpad gezien. Ook zijn we nog gezellig een dag naar jibe geweest, en daarna gezellig bij ons gegeten......het was erg leuk dat jullie er weer waren, en hopen dat jullie snel weer komen.

Rolinda en ik zijn begonnen aan het maken van een speelhuis voor de kindjes van pallets.........maarja, 2 vrouwen, hout en gereedschap hahahaha dat werd dus niks.
Donderdag was danny vrij, en wij komen terug van het werk en van school, en bijna het hele huis stond al, hahahaa. s'middags nog even verder meegeholpen, en nu staat ie, op een deur na, haha.
Dus die dingen toch maar overlaten aan mannen, hihihi.

8 febr komt lieke weer gezellig naar het eiland, heb er veel zin in. Vorig jaar erg leuk gehad met gezellige dingen doen en zwemmen bij hill side, zie je snel ;-)


Er zijn vast wel weer dingen die ik vergeet te vertellen, maar dat komt dan nog wel hahaha.
Tot zover even weer een up-date over ons mooie leven hier.

Het volgende verhaal gaat waarschijnlijk veel over opa's en oma's hahaha.

Iedereen de groetjes en veel liefs van ons,
en tot de volgende keer
xxxxx

(de foto's zet ik er van de week even bij)

  • 26 Januari 2014 - 17:29

    Agnes:

    Hallo Manon Danny en kids.
    leuk om zo weer wat te lezen hoe het bij jullie gaat,en gelukkig gaat het goed ik volg je ook wel op FB dus blijf wel bij haha.Nu maar weer voor een nieuw jaar met vell leuke dingen.
    Ik wens jullie nog een hele fijne tijd op Bonaire en wat fijn dat de ouders komen,lekker gaan genieten,en hier gaat ook alles goed.lieve groet. Agnes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2015

jan 2015

26 Januari 2014

feestdagen

18 Oktober 2013

6 maanden

17 Juli 2013

3 maanden

21 Mei 2013

wat gaat de tijd toch snel.
danny en manon

emigreren naar bonaire

Actief sinds 02 Maart 2013
Verslag gelezen: 1742
Totaal aantal bezoekers 16929

Voorgaande reizen:

02 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: