3 maanden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu 3 maanden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu

3 maanden

Blijf op de hoogte en volg danny en manon

17 Juli 2013 | Bonaire, Kralendijk

Hallo iedereen,

We waren afgelopen zaterdag alweer 3 maanden hier op het mooie Bonaire, en we hebben het nog steeds erg naar ons zin.

Rylana heeft nu vakantie, en gaat samen met Djayden naar het kinder dag verblijf. Maar ze vraagt nu al wanneer ze weer naar haar eigen school mag, dus ze heeft het wel naar haar zin. En djayden trouwens ook, ik kan nu weggaan zonder dat hij huilt, hij zwaaid me zelfs uit, haha.
En onze kleine man begint steeds meer te praten, welliswaar niet voor iedereen verstaanbaar, maar ik begrijp hem, en dat is wel erg handig hoor.

Ik ben intussen verhuisd van in de winkel, naar een week kassa naar de couter (informatiebalie). Echt erg leuk om te doen, misschien wel het leukste tot nu toe. Er zit een eethoek bij, dus er is heel veel te doen, geen tijd om je te vervelen, geweldig.
Bij danny gaat het ook goed op het werk, de winkel wordt steeds meer naar zijn eigen zin, en dat is altijd fijn als het zo wordt zoals je graag wil.

Vorige week zondag hadden we een feest aan het strand van dannny zijn werk, wauw wat kunnen die mensen een feest maken. Er stond een hele grote bbq en een laptop met megaboxen erop aangesloten (met dj). Helemaal geweldig, super gezellig en heerlijk gegeten. (mag hier wel oppassen met de kilo's, haha).
En afgelopen vrijdag belde danny op dat ze nog even wat gingen nadrinken. S' avonds laat komt hij thuis, hij was buiten gekomen, hadden ze weer de dj installatie opgezet, de bbq aan op de parkeerplaats, en het feest ging zo verder om alles op te maken, hahaha. Gewoon omdat het kan (en mag).

Danny zijn oom en tante zijn hier 5 weken op Bonaire geweest, en zijn vorige week hier gezellig op visite geweest, en afgelopen zondag zijn wij daar geweest, en hebben Danny en ik voor het eerst gesnorkeld......Wauw, wat was dat mooi. Geweldig om te zien wat er allemaal in de zee leeft. Hele mooie vissen, met hele felle kleuren, en al dat koraal, erg mooi en bijzonder om gedaan te hebben. En gaan we zeker vaker doen.

Ook hebben we nu 4 lessen papiamentu gehad, ook heel leuk om te leren (en moeilijk). Maar we blijven ons best doen, we kunnen straks in ieder geval een beetje de basis.

En we hebben natuurlijk nog 2 pups erbij, tyson van 6 maand intussen, en kyra van 2,5 maand (klein dotje).
Erg gezellig om er 2 honden te hebben, ook leuk voor de kids. Djayden is gek van tyson, en kyra is rylana haar hondje.

Arjan zit intussen op Aruba, en heeft het ook erg naar zijn zin. Maar rylana vindt het niet zo leuk, als ze later groot is gaat ze bij arjan wonen, hahaha.

Nou tot zover even weer een up-date uit het zonnige Bonaire.
Een dikke kus voor iedereen,
en veel liefs van ons. xxx

• 17 Juli 2013 - 09:38

Roelof Jongman:

Hallo Danny en Manon,

Wat een mooi reisverslag. Ikvolg jullie ook al een tijdje op facebook en vind het erg leuk om te horen hoe het jullie vergaat daar in Bonaire..
    Ik lees dat jullie het prima naar de zin hebben en dat is erg belangrijk ook voor de kinderen.
    Nou dit was het even, veel succes daar in Bonaire.

Groeten van
    RoelofJongman.

• 17 Juli 2013 - 11:57

Anja:

Hoi Manon,

Fijn dat het zo goed gaat met jullie, en dat jullie je draai hebben gevonden, kijk met plezier naar jullie foto's.
    Kinderen zien er goed en vrolijk uit geef je ze een dikke pakkerd van mij/ons voor jullie natuurlijke ook.

En ze heeft het kettinkje vaak om zag ik??

liefs uit Enschede

• 22 Juli 2013 - 09:33

Monique:

Hoi allemaal,

Wat leuk dat jullie hebben gesnorkeld, dát zijn volgens mij ook de dingen waar we hier allemaal "jaloers"
    op zijn hahaha kan me een klein beetje indenken wát je dan ziet ( van de tv hahaha)
    Fijn dat het zo goed met jullie gaat, maar had dat na ons laatste skype gesprek ook al niet anders verwacht!
    Leuk dat er ook familie is geweest, even een klein beetje Nederland in de buurt....alhoewel je dat niet mist :-)
    Máár we hebben hier ook eindelijk mooi weer en dan wel meteen 30 graden pffff, ik heb gelukkig vakantie!
    We moeten snel weer skypen! Groetjes en een dikke kus van Monique.....en de rest natuurlijk