nog 2 weken - Reisverslag uit Enschede, Nederland van danny en manon - WaarBenJij.nu nog 2 weken - Reisverslag uit Enschede, Nederland van danny en manon - WaarBenJij.nu

nog 2 weken

Door: danny en manon

Blijf op de hoogte en volg danny en manon

29 Maart 2013 | Nederland, Enschede

nog 2 weken en dan is het zover,
13 april om 12.25 uur vliegen wij vanuit schiphol naar Bonaire.
Vandaag afscheid genomen van iedereen bij de nettorama (viel me zwaarder dan ik dacht). een mooie lieve kaart (met inhoud) van de collega's en een hele grote bos bloemen van het kantoor gekregen,(erg lief).
het huis staat ondertussen vol met dozen,en het is ons redden met de middelen die we hebben, maar het is voor een heel goed doel.
het volgende bericht zal ik schrijven vanuit bonaire, en laten we jullie weten hoe het daar is, en volgen er natuurlijk foto's van ons huis en de omgeving

groetjes danny en manon

• 29 Maart 2013 - 15:18

Arjan :

Klinkt goed collega's :-) , ik weet hoe spannend het allemaal is, geniet er nog maar ff van. Het is hier echt heerlijk! Groet Arjan

• 14 April 2013 - 12:26

Agnes Huizing:

Hey Arjan hoe gaat het met jou,wat een onderneming zeg,maar aan de andere kant het past wel bij je,Heb ik hart toch van je gewonnen hé?Nadat we samen bij de Netto zijn begonnen háhá ,toen zei je kijken wie het langst volhoud,maar 1 verschil jij je leven nog voor je en ik al een stukje verder hé,maar bevalt me nog steeds goed hoor,helemaal gezellig,Marja die leeftijd hé daardoor moet ik er toch op niet al te lange termijn er uit,waar ik eigenlijk helemaal geen zin aan heb.Nou ik wens je nog heel veel succes en Manon en Danny en Kids ook natuurlijk,een hele onderneming hoor hoop dat ze een goeie reis hebben gehad,ik begreep dat ze jou fffe gezelschap komen houden,heb je wel leven om je heen ook gezellig.
    Groetjes van mij en nogmaals heel veel succes in de toekomst.