we zijn er - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van danny en manon - WaarBenJij.nu

we zijn er

Blijf op de hoogte en volg danny en manon

17 April 2013 | Bonaire, Kralendijk

zaterdag 13 april was het dan zo ver, eindelijk gingen we vliegen.
om half 9 zijn we vertrokken vanuit borne samen met de ouders en wilma richting schiphol.
toen we op schiphol waren stond als verrassing jolien, roy en de kinderen daar, en even later kwamen karin en bianca er ook aan, wij wisten van niks, en waren echt super blij dat ze er waren.

na 3 kwartier zeuren bij het inchecken, omdat er iets niet goed was (moet je danny en manon voor heten), was het dan zover, het afscheid nemen, en dat was de mindere kant van het avontuur.

na 12 uur vliegen was het half 1 s'nachts nl tijd, dus de kinderen waren natuurlijk helemaal kapot, hebben we eerst de auto opgehaald, en toen naar arjan zijn huis gereden, en toen was het 2 uur voordat ze in hun bedje lagen. maar ze hebben het echt geweldig gedaan voor zo een lange reis.

Het is nu dinsdag, en de kinderen zijn helemaal weer op ritme (gelukkig).

vandaag hebben we een auto gekocht (echt super gaaf) en Arjan heeft ons al een beetje het eiland laten zien, en het is een stuk groter dan wij hadden gedacht. en de zee is zo mooi helder blauw.
de lokale mensen zijn hier echt super lief en aardig, vooral tegen de kinderen, en de dieren hier.....tja daar moet je even aan wennen als er ineens een ezel naast je loopt,een gekko over de muur loopt, een scorpioen in de badkamer of er rent een grote hagedis langs je heen. maar wel heel leuk om te zien.

vandaag heb ik mijn gesprek bij van der tweel gehad, en dat was een erg leuk positief gesprek. ik zou eerst naar de kassa gaan, maar ik ga nu wat leukers doen, ik word verantwoordelijk voor de nonfood afdeling, acties bedenken, koppen verzorgen, en na een maand of 2 gaat eefje
(de bedrijfsleidster) me leren bestellen. heb er nu al heel veel zin in.

tot zover even een verhaaltje uit bonaire voor iedereen in nederland,

groetjes van ons.

• 17 April 2013 - 07:25

Hilda:

wat leuk dat je dit verslag bij maakt
    heel veel succes
    groetjes hilda

• 17 April 2013 - 07:28

Bianca:

Hoi Hoi

Leuk om te lezen dat jullie fans hadden die jullie gingen uitzwaaien.
    Mooi dat de kids alweer zo snel op regel zijn. Tja kinderen passen zich altijd makkelijk aan.

Leuk voor je dat een andere functie krijgt, met meer verantwoordelijkheid. Je kan het, dat hebben ze snel gezien.

Leuk al die exotische dieren, die we hier natuurlijk nooit zien. Nu is het nog raar, maar in een mum van tijd heb je er natuurlijk geen erg meer in.

Geniet maar lekker nog ff van jullie vrije dagen, want er moet straks hard gewerkt worden.

groetjes van deze kant.

P.S. we wachten met smart op het nieuwe verslag!!!

• 17 April 2013 - 07:40

Loes:

Wow Manon en Danny, wat een fijn begin van dit grote avontuur.

Jullie gaan vast een geweldige tijd tegemoet!! Geniet ervan!

Xx

• 17 April 2013 - 09:31

Agnes:

Hallo Manon en Danny en Kids.
    Leuk om wat van jullie te lezen,heb er nog wel aan gedacht zaterdag.
    Maar fijn te horen dat jullie een goeie reis hebben gehad.
    En dat je al werk hebt,en dan een andere afdeling helemaal leuk.
    Ik wens jullie heel veel geluk samen,en kijk uit naar het volgende bericht.
    Knuffel van mij.
    Agnes.

• 17 April 2013 - 17:41

Wilma En Roelof:

Hallo Manon en Danny en de kids.

Ik vindt het fijn dat de reis goed is verlopen,en dat de kinderen zich ook voorbeeldig hebben gedragen.
    En wat goed dat je gelijk al een leuke baan krijgt bij te Tweel.
    En ik hoorde van Gerard dat de school nog niet helemaal goed geregeld is voor Rilana.???
    Ook dat zal wel goed komen...
    Ik denk dat jullie nog in een vakantie gevoel zijn....geniet er nu nog maar van.
    Over een week moeten jullie toch in het eggie aan het werk in jullie nieuwe omgeving.

Nou ik zal vaak kijken op jullie sait en jullie proberen te volgen.

groeten ut Enschede.met zonnig weer en het is nu 17,40 uur en het is 20 graden.... doeggggg

• 17 April 2013 - 20:28

Tessa:

Hey Manon, Danny en kids,

Heel leuk om mee te kunnen lezen met jullie avontuur!
    En super van je nieuwe baan, ook ik kijk uit naar je volgende bericht :)

Xx Tessa

• 18 April 2013 - 02:25

Danny En Manon:

dank jullie wel allemaal, ook leuk van deze kant om de positieve reacties te lezen.
    ik gadeze site zeker bij houden, en jullie horen snel weer van ons.

• 18 April 2013 - 10:43

Monique:

Hoi,
    Leuk om te zien dat jullie de draai beginnen te vinden.....en de kids nu al een kleurtje hebben hahaha.
    Fijn voor je dat je al snel een leuke baan hebt! Gefeliciteerd...én dan ook nog zo'n lelijke auto erbij!!!
    Tjonge jonge wát een pech! Naar hoor..... dikke kus Monique

• 18 April 2013 - 15:47

Margret:

Leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Sucses strax met julle nieuwe baan, hoop dat jullie snel in je eigen huisje kunnen trekken.
    Mooie auto hoor, groeten uit enschede.

• 18 April 2013 - 18:03

Rudie En Aukje:

Hoi Danny,Manon en kids.

Leuk dat jullie er naar jullie zin hebben.
    Gefeliciteerd met je nieuwe functie Manon!!! Geweldig.
    Wat een mooie foto's, je ziet dat de kinderen zich wel vermaken in het water.
    De auto ziet er ook gaaf uit.
    Ja, en die enge beesten horen ook allemaal bij. Wel leuk!!!
    We wensen jullie heel veel succes op Bonaire.
    We blijven jullie reisverhalen volgen en vinden het hartstikke gaaf.

Groeten uit Enschede

Rudie en Aukje.

• 20 April 2013 - 09:55

Milena Piga :

hei manon een man een kids ik wens jullie veel suces in bonere dikke kus an de kinderen een groot knufel an rilana van alegra ciao ciao <3 xx

• 07 Mei 2013 - 14:46

Wilma:

HALLO Danny en Mannon en de kids.

Hoe gaat het nu met jullie nu je 1 MAAND IN Bonaire bent.?
    Is de container al geariveerd en heb je je eigen stekkie kunnen creëren?
    In jullie huis.
    Als het goed is hebben jullie nu ook al gewerkt bij jullie nieuwe baas.En is het bevallen?
    Is het nu gelukt om Rilana op een school te krijgen?
    En de kleine man naar een cresche te krijgen?
    Ik hoop voor juliie dat alles zo is zoals jullie het in jullie hoofd hadden.(en geen heimwee hebben)
    Het is misschien jammer dat de collega van Danny naar Aruba is vertrokken daar had je misschien nog veel steun aan gehad.
    Nou ik hoop op een antwoord terug en ik hoop ook meer te lezen op jullie blog over het gaat met jullie.

Vr.gr.Wilma Jongman.